X, oyun yayını ve canlı alışveriş özellikleri üzerinde çalışıyor

Elon Musk, X’i “her şey uygulamasına” dönüştürme teşebbüsünün bir modülü olarak oyun akışı ve canlı alışveriş üzere yeni görüntü özellikleri arıyor.

X, oyun yayını ve canlı alışveriş özellikleri üzerinde çalışıyor

Şirket, şu anda X Premium abonelerinin erişebildiği temel, Twitch gibisi oyun akışı özelliklerini deniyor.

Musk, bu özelliği pazar gecesi @cyb3rgam3r420 kullanıcı ismiyle anonim bir Twitter hesabından gönderilen 54 dakikalık Diablo IV yayınında gösterdi. Musk daha sonra hesaba cevap verdi ve şirketin bu özelliği test ettiğini doğruladı. X’te mühendis olan Mark Kalman da Premium abonelerinin, Open Broadcaster Yazılımını (OBS) X Media Studio aracılığıyla Twitter hesaplarına bağlayarak hesaplarından oyun akışını nasıl ayarlayabileceklerini açıklayan bir görüntü paylaştı.

X, oyun yayını ve canlı alışveriş özellikleri üzerinde çalışıyor

Şimdilik, X‘in yayıncılara kur yapma konusunda ne kadar önemli olduğu meçhul. Bu özellik, yayınlardaki izleyici yorumlarını destekliyor üzere görünüyor fakat şimdilik öteki platformların içerik oluşturucu merkezli özelliklerinin birçoklarından mahrum. Fakat bu, X‘in platforma daha fazla kullanıcı çekme uğraşıyla yaratıcılara ve yeni görüntü özelliklerine nasıl yöneldiğinin son örneklerinden biri. Ayrıyeten şirket, Paris Hilton ile yeni bir paydaşlık yoluyla canlı alışveriş özelliklerini denemeye başlayacağını da duyurdu.. Variety, Hilton’un “canlı alışveriş özelliklerini içeren yılda dört yepyeni görüntü içerik programı oluşturmak” için mutabakat imzaladığını bildirdi.

Ayrıca X‘in altyapısının yeni canlı görüntü özelliklerine ayak uydurup ayak uyduramayacağı da aşikâr değil. Geçtiğimiz yıl site güvenilirliği mühendislerinin birçoklarını işten çıkaran şirket, bilhassa Musk’un hesabıyla desteklenen büyük canlı ses ve görüntü problemleriyle çaba etti.

ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ